Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Hei. Noen som kan gi gode råd på sexstillinger som fungerer bra med stor, gravid mage? Takk
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 bakfra, når du står på kne bøyd fremover.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Bakfra blir for tungt for min rygg, da greier jeg ikke å nyte det! Så min anbefaling er at du kan ligge på rygg, med beina over rumpa hans på en måte, han ligger på siden. Da er det lett for han å massere klitoris også, og andre kjærtegn! Det blir ikke den villeste sex akten med denne stillingen, men den er veldig ok å bruke innimellom andre stillinger som har blitt litt mer krevende etterhvert som magen blir i veien:) Du får hvilt litt mellom slagene liksom;) Et annet tips er å ha masse puter\dyner i senga, slik at det er mye du kan støtte opp kroppen med, ikke mye magemuskler å snakke om nå for tiden...da blir det mindre slitsomt, snakke med partneren din om hva som er godt og ikke, da blir det lettere for ham å ta hensyn også!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 - Puter under rumpa - I skjestilling slik at han kommer inn i deg bakfra, men du ligger likevel godt. - Misjonærstilling der mannen holder seg oppe med strake armer. - På alle fire med puter under magen for å avlaste. - Deg på topp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå