Gå til innhold

Dere som har totalt panikk for omgangssyken - - -

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har dere det? Ser mange sier de har angst for å få det og lurer på hva dere er redde for? Av rein nyskjerrighet bare...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å spy! Jeg kan ikke tenke meg noe værre!!! Vil heller føde unger.....seriøst....jeg får det ut nesa og....svære kjøttbiter som jeg må snyte ut etterpå....ÆSJ!!!

Skrevet

Jeg er livredd for å spy!! HATER det, får det også ut gjennom nesen. Brekker meg når jeg må snyte ut det som sitter igjen i nesa og syns skikkelig synd på meg selv.

Takler ikke at noen rundt meg spyr heller. Men når ungene spyr så MÅ jeg jo takle det..

Finnes ikke verre sykdom å få i hus.. Heller 2 uker med feber og snørr enn ett døgn med spy..

Skrevet

Lucas har hatt det 2 ganger før, begge gangene gikk han ned nesten 1 kg og hadde det i en uke hver gang. han er ikke så stor så det erMYE for han.

I tillegg har vi en baby på 4 mnd, vil ikke at hun skal få det fordi det er skummelt mtp dehydrering (det gjelder begge da).

Jeg kan godt spy 10 imganger bare de slipper

(hehe jeg har godt av å ta av litt kilo)

Skrevet

jeg synes det blir så sinnsykt mye styr av det. Væsketap, vekttap, all sengeskiftene som du først må spyle før du hiver de i maskinen. Nei, mye arbeid. I tillegg vet jeg hvordan det føles å ha det, så jeg får så vondt av ungene når de har det.

Kan ikke si jeg har panikk for det. Bare at når en får det, får som regel hele forbanna familyen det.

Skrevet

Jeg også haaaaater å spy og det å være konstant kvalm! Spesielt det når man både må tisse, bæsje og spy samtidig! *urk* Jeg sprenger jo også alltid blodkar i øyet når jeg har omgangssyke, for jeg holder meg for nesa når jeg spyr så det ikke kommer ut den veien! hehe *blærk* Eeeh, forresten! Litt ekle detaljer her! *fnis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...