Gå til innhold

Er egentlig littegranne såret..

Anbefalte innlegg

Skrevet

forloveden min har snakket om et julebord for venner lenge og i dag var dagen. jeg trodde det var bare gutta som skulle og tenkte ikke mer over det.. men så kom det en telefon til han i stad og da viste det seg at det skal være masse jenter der også.. litt såret fordi han ikke spurte om jeg ville være med.. hadde nok ikke gått men syns ihvertfall han kunne spurt.. jeg spør alltid han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må innrømme jeg ville også blitt såret i dette tilfellet. Ikke for at jeg blir sjalu, men er litt prinsippsak!

Skrevet

Skjønner deg godt. Hadde reagert litt på det jeg og. Og spurt hvorfor han ikke ville ha med meg.

Skrevet

Uff, så leit. Skjønner deg godt jeg, hadde reagert likedan selv! Kjipt å føle seg uønsket, selv om det sikkert ikke var meningen fra hans side.

Skrevet

Jeg hadde nok også blitt såret.. Ikke for at jeg hadde trodd at han hadde planlagt å være utro eller noe. Men mer at han ikke ville ha meg med.

Han kunne jo ha gjort noe så enkelt som å si til deg at det skal være julebord, og at han har veldig lyst på en tur ut alene.. Spørre deg om det er greit liksom..

Skrevet

What?!

Er du liksom ikke en del av vennegjengen?

Nei, da hadde mannen min fått valget om å bli hjemme, eller la ballene bli hjemme etter jeg har klipt dem av med den sløve kjøkkensaksa Sånt gjør man da bare IKKE!

Skrevet

Jeg er ikke sinna eller noe sånt, kommer nok ikke til å snakke noe mer om det, men det var bare det lille stikket i magen når venninnene hans ringte og inviterte de på vors og lurte på når de skulle til byn. jeg syns det var litt elendig å ikke engang spørre meg.. så nå sitter jeg her og koser megpå dib istedenfor med en pose godt og blandet og en flaske solo! hehe bagatellen er snart glemt hehe

Skrevet

Fint at du klarer å kose deg hjemme :-)

Men jeg ville nå likevel spurt han om hvorfor. Ikke for å lage en stor sak ut av det, men fordi det i akkurat dette tilfelle ville virket naturlig at jeg ble spurt.

Skrevet

Mannen min og jeg har faktisk to helt forskjeldige vennegjenger. Når han skal være med sin har jeg ikke noe særlig lyst å være med, og det vet han, så han spør stort sett ikke om jeg vil. Hvis dere ikke har det som oss, men har en felles vennegjeng synes jeg det var litt på kanten til frekt...

Skrevet

vi har mer eller mindre felles venner. og jeg har invitert de opp ørten ganger, laget mat til de, styrt på for at de skal få en koselig kveld så jeg føler meg på en måte litt snytt..

Skrevet

hadde det vært meg, så sier jeg gjerne ifra at selvsagt han kan bestemme å dra hvis han vil.. også truer jeg han med at når han kommer tilbake, så finner han ikke no'n av meg og mine tingene.. hehe...

Skrevet

Da synes jeg det var helt utrolig dårlig gjort å ikke be deg med.. Og ganske rart gjort og...

Skrevet

grunnen til at jeg ble såret var at han ikke nevnte det engang, men sånn er mannfolk.. de tenker aldri lenger enn til nesen mange av de. menn og kvinner tenker jo helt forskjellig. grunnen til at jeg ikke vil nevne noe er at han er utrolig flink til å blåse opp små bagateller til det hinsidige og så blir det bare krangel og gufne vibber. forrige gang endte det opp med at han skulle ta fra meg datteren min og greier.. og det var fordi jeg sa han skulle skjerpe seg da han yppet med en uskyldig person.. hehe så der har dere grunnen :)

Skrevet

Hvis det er sånn at disse vennene er felles, at dere vanligvis gjør ting som et par sammen med dem, så er det jo rart at de andre ikke har nevnt noe om deg, eller? Tror du de lurer på hvorfor han kommer alene? Det var litt dårlig gjort å ikke spørre deg om å bli med, når det tydeligvis er både par og andre jenter der.

Syns også det virker som om du undertrykker følelsen av å bli svikta, av frykt for at han skal gjøre saken større enn den er... skjønner at du velger hva du vil bruke energi på, og dette er jo en filleting, men jeg får litt inntrykk av at du prøver å gjøre den litt mindre enn du egentlig føler, for å spare deg for en ubehagelig krangel - jeg håper du ikke gjør det når det komme til mer alvorlige ting også :)

Skrevet

hehe jeg var veldig flink til å undertrykke følelsene mine før,da var jeg vant til å bli sviktet gang på gang og jeg gav liksom litt mer f.. men nå har jeg lært meg å sette grenser, begeret mitt blir fullt til slutt og da smeller det hehe.. så jeg har såpass respekt for meg selv at jeg sier i fra hvis jeg føler meg overkjørt :) fint å se at det ikke bare var meg som var teit men at jeg faktisk hadde grunn til å være litt skuffa. sambo er på vei hjem og jeg har hatt godt selskap med dere damer her inne i kveld :)

Skrevet

Da hadde jeg blitt saaret ogsaa, saa jeg skjoenner deg godt. Det er en ting at du kanskje ikke hadde blitt med, men spoerre det kunne han godt ha gjort.

Troesteklemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...