Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med denne? Jeg har tatt 4 uten utslag nå, bare 3 pinner igjen. Får man kjøpt bare pinnene eller må man kjøpe hele pakken på nytt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tenker på den digitale?? Der må du nok kjøpe hele pakka på nytt ja. Det sies at den beholderen ikke har nok batteri til mer enn de 7 testpinnene som er med i pakka

Skrevet

350,- er jo ganske dyrt da!!!!!

Noen tips om andre tester som funker bra???

Skrevet

Du får den til 199,- på www.billigetester.no

Skrevet

Den er svindyr. Er bare i 2 pp men bestemte meg for å bruke el-test to sykluser for å se hvor regelmessig den var. Så det jeg fant ut funket for meg, var å teste med billigtestene etter kl 17 hver kveld fra ca dag 10 i syklusen. Når jeg får utslag på billigtest som jeg tror kan bety EL, så sjekker jeg med en CB Digital. Da behøver jeg som regel bare bruke 1 eller 2 pinner pr syklus.

Skrevet

Jeg hadde utslag i sted og nå er jeg fyllt opp med potensielle babyer:-)

Dette er så spennende:-)

Skrevet

Hehe! :) Så gøy. Vi fikk dessverre ikke kost oss når jeg fikk utslag. Synd. Men håper jo litt likevel. :)

Skrevet

Skal ha sex en gang til i kveld og minst 3 ganger i morra! LOL!

Skrevet

dere burde prøve den digitale til CB, det er 1300 for den men det er jo verdt det hvis det går bra for dere:) de nhar hvertfall jeg og er fornøyd

Skrevet

Hei Skrekkblanda fryd - 2pp

Jeg har bare testet litt med de billigstrimlene, men får aldri antydning til teststrek opp en gang. Derfor tenkte jeg å høre med deg om det samme skjer deg, med unntak av dagene før og etter EL kanskje? Har av en eller annen grunn fått for meg at det normale er å hele tiden ha en svak strek, som så blir sterkere rundt EL. Eller er det normalt med helt blank hvis EL er langt unna? Spørre spørre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...