Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Fysja.. Epler og rosiner har da ingenting i middagsmat å gjøre.... Kjøpte en pose risotto gryterett her for en stund siden, godt å ha liggende til llitt hektiske dager, som i dag.. Men her etter skal jeg lese bakpå hva som er i... Blæ... Rosiner og epler i massevis da.. :-/ Ugg... Det hører hjemme i desserter det...
Ninemi Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Hehe, må si meg helt enig. :-) Har ingenting med middag å gjøre i det hele tatt!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2007 Gryteretten hadde vært god den, om det ikke var for disse søte ekle overraskelsene.. Prøvde å fiske de ut, men var jo så mange jo.. Trodde rosinene var bønner, helt til jeg kjente hvor søtt det var.. Blæ.....
Ninemi Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Hørtes ut som en mindre morro overraskelse. Var litt heldig i kveld og ble invitert av min kjære ut for å spise middag, så ingen ekle overraskelser i middagen min i kveld. :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2007 Så kjekt da. Kos å gå ut å spise av og til. Hva falt valget på da?
Ninemi Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Ja veldig koselig. Valget falt på lasagne al forno. Nyyyydelig! :-) Og heller ikke å forakte den bananspliten jeg fikk til dessert da :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2007 Nam nam. Hørtes godt ut ja. Her blir det nok litt potetgull til dessert tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå