helenis + E-07 & D-09 Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 reiser på sykehuset for å sjekke hvordan "ståa" er? Går bare til fastlegen min, og ikke til jordmor, og legen sjekker ikke modning/åpning og sånne ting. Han bare sjekker urinen, måler blodtrykket, hjertelyd osv, det vanlige. På Torsdag var jeg på sykehuset for jeg hadde sterke ryggsmerter som jeg mistenkte var rier. Fikk da vite at jeg var moden med 3cm åpning. Kunne bli på sykehuset hvis jeg ville, men valgte å dra hjem å vente. Siden Torsdag har jeg fortsatt å ha vondt, det kommer med jevne mellomrom, men ikke 100% regelmessig ennå.. Har lurt på om jeg ska reise til sykehuset i morgen ettermiddag hvis ingenting har skjedd, for å sjekke om det har skjedd noe mer "der nede". Grunnen til at jeg gjerne vil vite er at moren min kom på sykehuset med 6cm åpning og ingen smerter når hun fødte meg, og først når de tok vannet hennes kom de ordentlige smertene. Vil det virke litt hysterisk hvis jeg dukker opp i morgen for en sjekk? Er redd for å vente altfor lenge, for så å måtte haste avgårde i siste liten..
mizz25 Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Heisann =) æ syns godt at du kan dra på sykehuset for sjekk,hadde nok gjort det sjøl =)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 syntes også det er lurt av deg,og ta en tur på sykehuset imorgen,for å sjekke hvordan det utvikler seg. lykke til
T**** mamma:) Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Syns ikke det virker hysterisk en plass. Som du sier er det veldig greit for deg å få greie på hvordan det ligger an. Fornuftig er det, ikke hysterisk. hehe..
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Ville gjort det samme selv:)
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2007 Takk for svar jenter Da reiser jeg nok i morgen for å sjekke, og krysser fingrene for at jeg er kommet langt nok til at jeg ikke trenger å dra hjem igjen =)
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 syntes ikke du er teit nei. men jeg kvier meg også til og ringe om det er noe...vet ikke hvorfor men redd for at de skal tenke jeg er dum eller noe dersom det er falsk alarm på en måte. men de er her for oss og det er bare og dra inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå