Gjest Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Jeg prøver til stadighet på dette med mindre vellykket respons. Så i dag tenkte jeg å være i det gavmilde hjørnet, siden ingen vil kjøpe:) Lillebror på 20 GIES BORT! Desto lengre unna du bor desto bedre... Den er totalt ubrukelig, inneffektiv, kjedelig, dyr i drift og har ingen envne til hverken selvstendig tankegang eller initiativ. Men kan være morsom og er stort sett snill:) Dersom barnet/barna i huset er fan av Olsenbanden er dette et kupp!
Gjest irismor Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Kan ta han hvis du tar bytte i en onkel som hører dårlig og ikke vil ha høreapparat. (farlig for småbarn da han nesten klemte fingra til snuppa i musefella)
auro Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Bor i Finnmark. Langt nok unna? Men må byttes mot en dalmatiner.
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 auro, hmmm, kan jeg tenke litt på den og se om det kommer bedre tilbud? Men Finnmark er jo fantastisk:) *når går første fly?!*
auro Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Ja da, bare ta tida til hjelp. Men tror ikke du får noe bedre tilbud. He, he...
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 Hehe, neppe så mange som bor lengre unna... *rope på Northernlights, onemorepls, to katter* Tipper han kommer til tirsdag, sender som smartpost;)
auro Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 da blir han liggendes på postkontoret til romjula,så send med matpakke
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #9 Skrevet 15. desember 2007 Neh, han er jo alt overvektig, fin slankekur, han kan tigge av de postansatte:p (hehehe)
Ajam Skrevet 15. desember 2007 #10 Skrevet 15. desember 2007 Bytter han gjerne med min samboer av samme kaliber..
Northernlights Skrevet 16. desember 2007 #11 Skrevet 16. desember 2007 ...men skal han komme til meg,så må han sendes til Trondheim.;o) Strever fælt akkurat nå med legging av gutt som tror klokka er halv fem på ettermiddagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå