Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Jeg er nå i uke 30, og har begynnt å få tilbake kvalmen.. begynner å føle meg like dårlig igjen som jeg gjorde frem til uke 14... har kastet opp flere ganger i dag. Tror ikke det er omgangssykken, for jeg er veldig hard i avføringen fortsatt.. Andre som har det slik? vet om dette er normalt? vært dårlig i snart en uke..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Er jo et typisk tegn på svangerskapsforgiftning så det bør du få sjekket
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Mm. Jeg har også vært veldig kvalm i det siste.. Er nå i uke 35. Har ikke hatt det hver dag. Men svært ille når det står på......
superk Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har vært veldig heldig med kvalmen. Har så og si ikke vært kvalm under svangerskapet. Men nå, de siste ukene har jeg av og til våknet om morran og vært litt kvalm. Tenker at det kan være fordi jeg er litt sulten, men jeg vet ikke helt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå