MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Tror jenta i magen skal hete Sara/Sarah, men klarer ikke å bestemme meg for om vi skal ha H-en med...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Synes Sara, spesielt om det skal passe til andre navn som er vanlige norske. Som Erik eller Martin. Blir litt mer spesielt om det skrives Sarah, selv om det uttales likt
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. desember 2007 flertallet sier Sara ja.. Jeg tenker at det med H-en blir litt dillete, og uten mangler det liksom noe Men jeg heller nok mot Sara selv, er bare veeeldig uvant siden sønnen vår skulle hete Sarah (med H) dersom han hadde vært jente.. Har forandret smaken bittelitt siden 2005 tydeligvis.
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #11 Skrevet 15. desember 2007 Får jeg ei jente nå så blir det Sara uten H!!!Synes det passer best jeg=)
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. desember 2007 #12 Skrevet 16. desember 2007 Definitivt uten H! Syns det blir litt glorete med H, uten er det rent og pent
tryde Skrevet 16. desember 2007 #13 Skrevet 16. desember 2007 vi er ikke helt sikkre enda men det kommer helt ann på om hvilket mellom navn, men jeg liker Sarah best.
Mamma til snart 4 Skrevet 16. desember 2007 #15 Skrevet 16. desember 2007 jeg har en venninne som har Sara og ett søsken barn som heter Sarah, her vi bor er det vanligest med h, så hver gang jeg skal skrive sarah så er det med H, karer alltid å skrive feil til min venninne, men nå husker jeg det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå