Tommage♀♂ Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Leste om en som hadde fått en hormonkrem til å smøre på for å åpne... Har ikke vært hos lege enda, men skal på 2-års kontroll på onsdag, og da må de se på det. Uff, stakkars jenta mi! Føler det er litt ekkelt at fremmede skal granske henne i skrittet=( Noen andre som har opplevd dette?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Har jeg aldri hørt om... Men så har jeg bare gutter da. Og det skal sies at skrittet til gutter også granskes...
tintafant-m/2 jenter Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Jenta mi fikk ovesterin krem... Åpnet seg da, men har grodd igjen litt nå. Tar det hele med ro. Hun er 5 år nå. Det er i hvert fall veldig vanlig, men som regel åpner det seg selv så sakte at foreldrene ikke alltid ser at det har vært en endring...
tintafant-m/2 jenter Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/tema/barnelege_jons_artikler_p_ett_brett/sammenvokste_kj_nnslepper prøv denne linken. Det var en artikkel om dette her på dinbaby for ei tid tilbake
Tommage♀♂ Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2007 Takk for det! Jeg har lest linken, men den handler om sammenvokste/gjengrodde kjønnslepper. Blir det det samme? Her er jo kjønnsleppene helt normale, det er kun det at skjeden ikke er åpen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå