Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Planer om å farte rundt hele julen,eller har dere tatt dere selv litt i nakken og ikke planlagt for mye? Selv har vi planer fra lørdag til onsdag,og nå lurer jeg på om det kan bli aaaaalt for mye,noen råd eller meninger?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Ja familien har jo planlagt hele jula, å vi har sagt att vi kommer på selskapene og diverse om vi kan. Noe som heldigvis hele familien forstod godt:) Jeg skal ikke ha noe selv for det hadde jeg ikke orket:)
mammaen til Luca Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Ja, har planer hele jula, som vanlig. Men alt med forbehold, da. Blir jeg opptatt, så blir jeg opptatt.... sånn er det bare
klumpen og gullet Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Vi har lagt ting litt tilrette i julen, med å velge selskaper som er nærme, kjæresten skal kjøre bil nyttår osv. Ellers har vi takket ja til ting med forbehold. Orker ikke være selskapelig bare fordi jeg føler jeg må.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Blir masse familiemiddager hele julen og jeg har planer om å være med på alle, men blir nok ikke så lenge på hver plass for jeg må spare møkkabekkenet mitt litt
TinaP Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Jeg har bare 3 uker igjen og har ingen planer om å ha noe selskap selv. Vi har begge familien i nærheten, så vi trenger ikke kjøre lang for å komme i familieselskap. Jeg har ingen planer frem mot jul.Lille julaften blir det pynting av juletre. Julaften, 1. og 2. juledag blir det vel selskaper som vanlig. Etterpå skal jeg bare slappe av igjen. Nyttårsaften er vi invitert til et vennepar.
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 Vi reiser hjem til mine foreldre i julen. Da skal vi vel egentlig gjøre minst mulig - kun kose oss sammen med familien og spise god mat. Reiser tilbake tredje juledag, da tør vi ikke være lenger, i tilfelle fødselen starter før tiden - så da reiser vi hjem igjen og har ingen andre planer annet enn å pusle hjemme og gjøre i stand til baby kommer. Nyttårsaften skal meg og min kjære lage god middag og rødgrøt, jeg skal bake kake, så skal vi leie masse filmer som vi har lyst til å se, og kose oss hjemme bare vi to. Skal selvsagt pynte oss, det hører jo med - men det blir bare oss to, og det gleder jeg meg masse til!!
05juli Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har termn 6/1 og har tatt meg i nakken og lagt julen litt til rette. Vi har en til på 2,5 år, så har jo vært igjennom dette en gang før og vet at når det først setter i gang kan man være sliten leeeeeeeeeeeenge! Har spredt selskapene utover og blir med på det jeg orker. Regner med at alle har forståelse og har de ikke det, så blåser jeg i det. Nå gjelder det å tenke på seg selv damer!!
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 16. desember 2007 #9 Skrevet 16. desember 2007 Nehei, ærlig talt altså. Med termin 3.januar gidder jeg ikke å stresse med besøk og sånt. Skal til svigersøster på julaften, og til svigermor 1.juledag, men ellers tar jeg det med knusende ro Da får vi heller se hvordan formen er, og så eventuelt finne på noe dersom vi føler at vi gidder Eller rettere sagt, om JEG gidder
Lukkelukken og bebibror Skrevet 16. desember 2007 #10 Skrevet 16. desember 2007 Vi har bare planer fra bitte lille julaften til 1.juledag Da skal vi være hos min mormor Ellers blir det vel bare fredlig og rolig tenker jeg
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #11 Skrevet 16. desember 2007 Har termin 21. desember, så det blir ikke jul i Norge i år, selv om det er "tur" til det. Min Sambos familie er fra Jylland og pleier å feire jul der, men i år blir hele julegildet flyttet her til København for å være med oss og hans eldste søster som fikk en gutt for halvannen måned siden. Det blir hovedsakelig henne som står for det meste (også selv om hun holder på å flytte i disse dager) men med god hjelp fra moren og to andre søstre. Jeg har ikke fått lesset noe ansvar for julemat eller annet på meg, for så kan de jo komme til å mangle noe vesentlig hvis jeg blir innlagt. Den 29 kommer mine foreldre og en bror ned, for å feire nyttår, nytt barnebarn og min fars 50 års dag (på nyttårsaften!). Det er jo veldig vanskelig å planlegge noe konkret, for det er jo ikke til å si hvornår den lille fisen kommer. Det blir nok ganske uhøytidelig, nyttårsmiddagen blir nok hos oss. Juleverksted, gløgg og annet julegøy har min kærestes søster så langt stått for, men vi har bakt klart så vi kan servere folk og fe kommer rennede for å kikke på bebs.
kris-79 Skrevet 16. desember 2007 #12 Skrevet 16. desember 2007 Vanskelig å legge planer. Dersom babyen ikke kommer før jul så jobber min samboer. Kan nok bli en stusselig jul på meg da, familien bor laaangt unna :-( Vet ikke om jeg vil henge med svigers uten min kjære.. Kjenner jeg synes litt synd på meg selv nå.. hehe.. Julaften er i boks i allefall :-) Ellers skal jeg kose meg med min voksende mage i rufseklær og masse godteri!!
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 16. desember 2007 #13 Skrevet 16. desember 2007 Planer stort sett hele jula, ja, med sammentreff og middager, det blir koselig. Vi har all familie i nærheten, heldigvis, så kjøreturene blir ikke lange-tilfelle noe skulle skje Vi er med på alt, bare gøy og koselig både for oss og de små.
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #14 Skrevet 16. desember 2007 Planer hele juledagene og nyttår. Hadde blitt sprø av ventetiden om vi skulle sittet hjemme og vente på at noe skal starte. Har termin 3 juledag. Tipper jeg fortsatt sitter med lillesøster i magen til nyttår også...sukk. Men alle har selvfølgelig forståelse om vi ikke skulle dukke opp. Julaften skal feires hos oss, og alle er klare for å forandre på planene om det skulle vise seg nødvendig. Rett og slett som Tweety skriver... )
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 16. desember 2007 #15 Skrevet 16. desember 2007 Nei, ingen store planer her... Skal ha ks 21 desember, og håper å være hjemme igjen julaften. Da er vi bedt til mine foreldre. Og så blir det nok en tur til svigerforeldrene mine første dag eller noe. Så kommer alle besteforeldre til oss på nyttårsaften!! Thats it!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå