Gå til innhold

Hvilken farge har dere på soverommet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle rom i huset var malt elfenbenshvit når vi kjøpte det, fargen er kjempefin i stua, men på soverommet blir den skikkelig institusjonsaktig og kald.. usj.. ikke noe koselig... vil fornye etter nyttår :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 "hvite" vegger (ikke sikker på fargekode, men helt lyse ihvertfall, likner kaffe latte) og en BRUN!! Elsker det... Syns det ble knallfint.

Skrevet

Jeg malte det nettopp i en lys brunfarge, men ble skuffet over resultatet... Den ser mer lilla/grå ut på veggen=(

Skrevet

Dyp blå, min yndlingsfarge.

Skrevet

Vi har tre vegger i gips malt eggevit, og den siste hovedveggen er svart tapet.

Skrevet

Tror den heter "DUN".

Skrevet

Helt lyse vegger, men med litt grønt i.. Veldig fornøyd, tar igjen det grønne i et stort "maleri" på den ene veggen.

Skrevet

Litt mørk blå

Skrevet

1 vegg univers og 3 vegger drøm (tror den heter det). Men vurderer å male alle i univers; liker den mørge fargen veldig godt

Skrevet

1 mørk lilla vegg, 3 helt lyse vegger (tror fargen heter skumring), og så har vi lilla gardiner i vinduet på den ene lyse veggen, og lilla tppe og puter på senga :o)

Skrevet

Gult i ulike varianter, noe er gul tapet, noe er malt i en oransjetone og et lite parti er sennepsgult. Høres ikke så fint ut, men det er det !!!!!!!!!

Skrevet

vi har lysebrunt under og så ha vi svampet med mørkebrunt oppå.. høres sikker jævlig harry ut men jeg likte det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...