♥prinsen&prinsessa♥ Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Jeg er ikke helt ferdig ennå, mangler litt småtterier. og gave til samboeren.
Mrs. Bouquet Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Eh, nei. Må jo vaske og pynte. Vaske ferdig nå er jo umulig med mindre vi reiser bort fram til julaften.
It's all about me Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Jepp. Skal feire borte, så jeg har ingenting jeg må ordne hjemme. Mannen kjøper alle gavene, så jeg hadde bare han å kjøpe til. Men den gaven kjøpte han selv idag, he he. Jeg har bare å troppe opp den riktige dagen )
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Nooope, og kommer sikkert ikke til å bli det heller,men jeg har hørt rykter om at jula kommer uansett:(
♥prinsen&prinsessa♥ Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2007 Har igjen å vaske/pynte jeg også da, men det må gjøres neste helg
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 er ferdig m gaver og pynting, men vaske er ikke noe vits, må vaske annenhver dag uansett, he he... har igjen litt baking, men det blir ikke stort, er ikke så glad i tørre julekaker..
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 Storvask gidder jeg ikke før jula er over kort og godt....et blir så mye mat og rot alikevel, så fresher opp med en skikelig skur når alt er vel overstått:) Gavene var vi ferdige med for noen uker siden. Både julepynt og juletre er oppe nå skal jeg baaare slappe av resten av ventetiden.
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #9 Skrevet 15. desember 2007 nei,har fremdeles 4 mnds arbeid igjen har holdt på siden kl 12/13 i dag morges og fremdeles er ikke halvparten ferdig. Boden skal ryddes , soverommene skal vaskes ned +++ skikkelig juleopprydning her med andre ord og jeg er så LEI av alt støvet og rotet!!! :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå