2(3) Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Foreldre enheten min virker ikke når den lader. Altså hvis barnet griner og foreldreenheten ligger til lading så registrerer den ikke gråten. Fungerer den for dere andre som har en slik?
Turid Laila Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Haha har ikke funnet ut hvor jeg skal putte i strømledningen på foreldreenheten engang jeg Har lett, men finner den ikke...
2(3) Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2007 Det er på toppen, under den blå gummi proppen, men hodetelefon-logo på.
Turid Laila Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Men den er vel ikke til strømledingen? Den er vel til å ha hodetelefoner i? Når du har strømledningen i den vil jeg tro at du lurer den til å tro at det er plugget i hodetelefoner, slik at lyden blir koblet ut av høyttaleren og går ut i det som skal være hodetelefoner... Eller er jeg helt på jordet da?
2(3) Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2007 Nei du er ikke det. Det er det jeg tenker òg. Den lader jo oppi der, har brukt den i 5 mnd. Men lurer på om det da er noe galt med min, hvis den skal kunne gjøre begge deler.... Men for all del, kanskje noe galt meg meg:) Hadde lyst til å finne ut av det før jeg sender en evet klage.
Turid Laila Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Visste ikke at den ladet der jeg da, kanskje det er meningen man skal lade når den ikke er i bruk? Ikke vet jeg:) Men nå vet jeg i alle fall at det går ann å lade den der
2(3) Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2007 Det er bra:) Får se om noen andre vet. Syns den er relativt dårlig på batteri så vært greit at den fungerte når den lå til lading òg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå