Gå til innhold

Kysse andre på byen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en lei tendens til å kysse på andre på byen. Har alltid vært fæl til å kysse på folk i fylla. Det betyr ingenting, og jeg aner ikke hvorfor.. Tenker nå at jeg skal slutte å drikke når jeg går ut uten mannen min så jeg unngår dette igjen...

Jeg lurer litt på hva andre her måtte synes om dette? Er det riktig av meg å ikke si det til han?

Uff, fylleangst!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare tenkt litt andre veien... hva om han hadde gjort det samme?

jeg veit hvertfall at jeg hadde blitt rimelig forbanna om samboeren min hadde kysset på andre, derfor kunne jeg ikke funnet på å gjør noe sånt selv..

Skrevet

hvor gammel er du egentlig?

synes det høres utrolig teit og barnslig ut...................og ja, du bør slutte og drikke.

Skrevet

Ja, jeg skal slutte å drikke på byen. Nøye meg med et fornuftig glass rødvin hjemme til maten..

Er ikke stolt av meg selv akkurat, og hadde ikke akkurat vært overlykkelig om han hadde gjort det samme nei...

:(

Skrevet

jeg har også en tendens til å flørte med andre i fylla..men går ikke lenger. Kan det være at det er noe som ikke er helt som er bra i forholdet? Tror ikke jeg hadde gjort dette om jeg var 100% lykkelig..

Det er også godt å få tilbakemelding fra andre at du er attraktiv.. hjelper på selvfølelsen.. men kanskje ikke dagen etter:/

Jeg ville ikke sagt noe.. gjør mer vondt enn godt. Og når ikke det betyr noe for deg, kan du heller prøve å slutte med dette..

Skrevet

Bra du er såpass fornuftig at du er i stand til å se det selv da... kline gjør man med mannen sin:)))

Skrevet

hadde min kjære kysset andre på byen hadde det vært hadet bra på sekundet........ kysse en annen er utroskap! beklager at jeg svarer litt kvast her. men er det noe jeg hater er det utro idioter..

Skrevet

helt enig med maria...

Flott at du skal gjøre noe med det!

Skrevet

Et psykologisk syn:

Tror du lider under fiksering.. Mangel på en farsfigur kanskje, og i det resulterer det at du springer rundt i en evig jakt.

Slutte å drikke er nok kanskje en god ide. Fører ikke så mye godt med seg for din del.

Dessuten, for alt jeg vet er dette bare kødd fra en fjortiskåt unge.

God natt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...