Gå til innhold

Fryser du?


Leen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg føler at jeg fryser hele tiden! Hele kroppen knytter seg liksom sammen.. sitter ALLTID med teppe eller dyne på sofaen og pakker meg supergodt inn med skjerf/lue/votter.. har alltid vært kald av meg, men ikke sånn som nå.. men jeg blir veldig fort svett også, kan våkne midt på natta og være kjempevarm.. rart det her. hvor langt er du på vei Leen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fryse noe enormt,for i neste minutt for å være varm,så det er ikke så godt å finne en skikkelig innetemp,så jeg får bare høre hva samboer sier om tempraturen. Så sitter jeg der med det tykke pledde rundt meg,for i neste sekund ha lyst til å ha bikini på meg*ler*

 

Har ikke vært slik i de forrige svangerskapene mine,da har jeg vært så varm hele tiden,men det er som de sier,ingen svangerskap er like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Defekt termostat her og! Det hjelper faktisk å ta AV sokkene! Leste det egentlig i en artikel om barn og tenkte jeg skulle prøve selv. Føttene blir kalde ja, men jeg synes jeg fryser generelt mindre når jeg er barbeint.

 

Jeg er så vant til å kle så godt på meg, at enkelte av gutta på jobb klager "vi kan jo ikke engang se at du er jente med alle disse klærne!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja fyttikatta å jeg fryser. fryser alltid lett men skal ingenting til. ligegr med 2 dyner og et ullteppe om natt og kan fryse ta og.

fyrer og fyrer hele dagen.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke noe frysepinne til vanlig, men fryser mye mer nå ja! Skjelver også masse....det vises ikke på utsiden at jeg skjelver, men skjelver innvendig hvis du forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...