Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Jeg har en lei tendens til å kysse på andre på byen. Har alltid vært fæl til å kysse på folk i fylla. Det betyr ingenting, og jeg aner ikke hvorfor.. Tenker nå at jeg skal slutte å drikke når jeg går ut uten mannen min så jeg unngår dette igjen... Jeg lurer litt på hva andre her måtte synes om dette? Er det riktig av meg å ikke si det til han? Uff, fylleangst!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 vel spørsmålet er vel om du klarer å holde kjeft om det resten av livet. Jeg synes det er utroskap, tror ikke jeg hadde klart å la vær å si det til kjæresten min. Tror også at han hadde merket det på meg, at det var noe galt. Hva hvis det var kjæresten din som hadde kysset noen på byen? ville du vite det da?
Chezka Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 På generelt grunnlag vil jeg si at når man har uønsket adferd i alkoholpåvirket tilstand så bør man ta konsekvensen av det og avstå fra alkohol.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 jeg har samme problem som deg, flørter med alle og enhver i fylla, jenter som gutter:S derfor har jeg slutta å drikke uten kjæresten min, vil ikke ødellegge det vi har på sånt tull..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Jeg ville definert det som utroskap, uansett om d ikke betyr noe for deg!! Synes vi som voksne mennesker må klare å forstå at det er konsekvenser av våre handlinger!! Ville hatt lavere inntak av alkohol slik at jeg hadde hatt kontroll om jeg var deg!!!!
Sivalur Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Kjenner ei som er som deg, og må si jeg synes ikke noe om det i det hele tatt. Hadde min samboer gjort noe slikt og jeg fant det ut, så hadde det nok blitt slutt. Synes du bør ta deg i nakken før det er for sent. Selv om det ikke betyr noe for deg, så er det ikke sikkert han synes det er så kult.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #7 Skrevet 18. desember 2007 Jeg hadde det slik som deg da jeg var i mitt forrige forhold. Jeg hadde det ikke noe godt. Min samboer var ikke snill med meg og han ga meg aldri oppmerksomhet. Denne oppførselen min på byen kom rett og slett av at jeg ikke fikk nok oppmerksomhet hjemme. Jeg sugde til meg alle komplimenter og den fysiske nærheten som jeg fikk. Jeg gikk aldri lenger enn til å kysse noen og det betydde aldri noe for meg, annet enn at jeg fikk stillet et behov. Jeg synes ikke du skal si det til din samboer. Men siden det tydeligvis plager deg, så skal du heller bestemme deg for å slutte med det. Jeg er nå i et nytt og mye bedre forhold. Jeg er veldig forelska, selv om vi har vært sammen i fem år. Og han gir meg masse oppmerksomhet, hele tia. Så nå når jeg er ute på byen, hender det aldri at jeg har behov for verken å flørte med andre, eller å kysse noen.
drømme_mamma er gravid Skrevet 23. desember 2007 #8 Skrevet 23. desember 2007 dette synes jeg er utroskap. det er også ganske smaksløst gjort du får slutte å drikke, hvis d er alkoholen som har skylda, selv om jeg synes alkohol er dårlig unnskyldning for utroskap
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Hadde jeg funnet ut at samboeren min hadde oppført seg sånn på byen så hadde det vært på hue og ræva ut - rett og slett! Enten må du revurdere forholdet ditt - kanskje er det ikke den store kjærligheten, eller så må du endre adferd - ett av to...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå