Sunshine2222 Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Kan det være tenner allerede nå?? Hun er 2.5 måned..... Hun spiser og spiser på hånda og klør helt tydelig, sikkelet renner også :-) Jeg var veldig tidlig ute med tenner, kan det være arvelig??
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Om det er arvelig vet jeg ikke, men jeg tror ikke det... Lilletulla her biter på alt som fins og har siklet nå i 5 mnd men her har enda ikke kommet noe tenner, hun er nå 7 mnd... den som venter..............
Mrs. Bouquet Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Det er fullt mulig det ja, jeg oppdaget tilfeldigvis de 2 første tennene på jenta mi når hun var 3 mnd. Ikke så veldig uvanlig.
velsignet med to Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Sønnen min er også sånn, 2 mnd og en uke gammel nå og tygger som bare det på hånda, og sikler renner. Men han er ikke noe sutrete da...klær vel bare, har hørt det kan gjøre det leeeenge før det kommer frem noe.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 lillegutt er også 2.5 mnd og holder på å spise opphende sine... sikler også! Det har pågått et par uker, men vet ikke om det er tenner. Den som venter får se:)
♥allegodetingertre♥ Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Sønnen min begynte også bite og sikle da han var 2 mnd gammel....fikk se noen "fartsdumper" neders da han var 4 mnd...og nå er han 5 mnd og den første tann springer ut.... så det kan ta en stund før den "plopper" ut. Men alle unger er forskjellige...
Sunshine2222 Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2007 Takk :-) Godt å høre at jeg ikke er helt alene, og at det KAN være tenner. Vi får se hva som skjer, får jo ikke gjort noe mer alikevel, hehe!
En liten mamma Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 Det kan nok være tenner. Men lille jenta mi gjorde som di da ho oppdaget hendene sine ved 2 måneders alder, spiste og sugde og gnagde på de. Nå kommer tennene hvilken dag som helst, mente svigermor. Den første tanna kom da ho var 8 1/2 mnd...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 15. desember 2007 #9 Skrevet 15. desember 2007 Jeg spurte tannlegen min om det er arvelig, og det er visst det! Jenta mi på 10 mnd har ikke antydning til tann, og i min slekt fikk vi tenner rundt 1 års alder alle sammen, tannlegen min sa at det er absolutt et mønster som ser ut til å gå i arv. Men når det er sagt så trodde jeg også det var tenner rundt 3 mnd pga spising på hånd og sikling. Men vi venter enda :-)
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 15. desember 2007 #10 Skrevet 15. desember 2007 Noen babyer er født med tenner også, men heldigvis ikke så mange. Hadde blitt overrasket om sønnen min kom ut med tenner:p Passer seg ikke på en nyfødt, men det er ikke noe man kan velge da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå