Gjest Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Typisk!! Er problem med Babyjungle og produsenten av TFK så dermed får jeg ikke bestilt den vogna jeg hadde tenkt!! GRRRRR!! Babyjungle aner ikke når de kan levere TFK vognene igjen:(
en-to-tre Skrevet 17. desember 2007 #2 Skrevet 17. desember 2007 jeg vet!!! Hadde gledet meg jeg også til å bestille den til jul... snakket med en dame som selger TFK i butikk i norge, og hun sa at han Henning på babyjungle hadde mistet lisensen sin...Mye av det han solgte var visst B-vare osv. Synes det hørtes litt merkelig ut, da alle her inne er meget fornøyde... Kan hende hun sa det for at hun gjerne ville selge da... men, jeg fant en annen nettside som selger i tyskland, samme pris. Siden heter www.Zwergen-Paradies.de. Har bestilt og betalt, så nå er jeg spent på om jeg får den:)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 17. desember 2007 #3 Skrevet 17. desember 2007 Oi... Er det sant?? Jeg bestilte den for en ukes tid siden jeg, og den kommer på døra mi i dag. Håper virkelig ikke at dette er en B-vare da!! Dette er dessuten dødskjipt hvis noe skulle være galt, siden det da kan bli vanskeligere å få tak i babyjungle.....!! Uff... Typisk min flaks isåfall:o(
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har bestilt TFK fra babyjungle og min her helt fin. Ikke noe b-vare her nei ) Jeg mistenker at TFK er veldig strenge på hvem som får lisens altså.....var nemlig trøbbel med dette på Happyland i Sverige i sommer også. Der hadde leverandøren dems også mistet lisensen. Men jeg skjønner jo at TFK produsenten vil være nøye med hvem som selger vogna og hvordan de gjør det.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Åh, det var godt å høre:o) Ja, jeg fikk med meg at kanskje ikke Happyland får fortsette å selge vogna. Ringte inn dit tidligere i høst for å høre, men da hadde de bare svart og rød igjen på lager. Jeg hadde jo tydeligvis litt flaks likevel da, siden jeg akkurat rakk å bestille fra babyjungle før det ble noe kluss der:o) Nå får jeg bare krysse fingrene for at alt er som det skal med vogna som kommer etterpå=) At ikke den er skadet i frakt e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå