Gå til innhold

Fest(samme som alene)


♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere dratt på fest om babyen var 14 uker??

Har pumpa meg og tanta skal være her hele natta og mårran etter jeg har kommet hjem.... så er ikke alene med henne mens jeg har promille...

Bare lurer på om dere ville gjort d..lizzmmmm:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hvorfor ikke....

Så lenge det ikke er noe som skjer hver helg kan jeg ikke skjønne hvorfor en ikke skal kunne ta en frikveld uten barn.

Skrevet

Åh, jeg har bestemt meg men så er d denne samvittigheta da sjuh..:P

Skrevet

kast samvittigheten over skulderen og dra på fest! Kos deg!

Skrevet

men da må jeg lukke døra rett etter at samvittigheten er kasta, ellers kommer den etter:P

Skrevet

har du ikke mulighet??

Skrevet

jeg hadde også dratt ut! om jeg hadde mulighet og.. er alene m to små, og gidder liksom ikke be om barnevakt m mindre jeg må noe viktig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...