akicha Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Har dere vært gravid før? Hva gjorde dere/skjedde med piercingen da? Og dere som ikke har vært gravid, hva tenker dere om piercingen ved en graviditet? Jeg leste et innlegg lenger ang. piercing i navlen, og da kom jeg plutselig til å tenke på min egen...! Hva vil skje med den! Jeg føler meg naken uten, så jeg vil helst beholde den. Men, det den vil fort bli nedpriorioritert hvis det skulle være en risikofaktor for meg eller barnet hvis jeg blir gravid. Eventuelt hvis erfaring her tilsier at resultatet etter en graviditet er dårlig...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Må sikkert ta den ut etter hvert som magen blir stor. Huden bir jo ganske stram.... Men regner ikke med at det gror igjen,så er bare å sette den inn igjen etter fødselen.
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Jeg tok ut navlepiercingen da magen var 3mndr. Og så stor og stram den ble etterhvert hadde det ikke blitt mye pent eller behagelig å ha den der tror jeg..hehe.. Jeg sjekket etter fødsel, og det var ikke grodd igjen, men har valgt å ikke sette i noe igjen jeg da
mamla Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Så en dokumentar om ei dame som fødte trillinger, og hun hadde piercing i navlen hele tiden. Selv ble jeg lei den for et par uker siden (har hatt i 7-8 år), og savner den ikke (har kanskje litt påvirkning at sambo synes d var kjempefint uten, og mener jeg har verdens fineste navnle )
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Man får kjøpt stang til gravide. Husker ikke hvor, men vet at det finnes. Den er mye lenger, så du kan ha den hele graviditeten. jeg visste ikke det da jeg var gravid, og måtte ta den ut. Angrer som en hund, men skal nok ta ny!
akicha Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2007 Lurer på om jeg skal ta den ut jeg også... Skal høre med kjæresten min jeg ;-) Det er jo han som ser den mest egentlig. For meg er den bare der som en del av kroppen min... Derfor også vanskelig å kvitte seg med den.. Jeg har jo hatt den der i over 10 år.. Først ring og de siste 7-8 årene har jeg hatt sånn stang. Det er jo ingen andre enn meg, kjæresten og eventuelt andre på stranda som ser den. Jeg får se hva jeg gjør :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå