♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Hadde dere dratt på fest om babyen var 14 uker?? Har pumpa meg og tanta skal være her hele natta og mårran etter jeg har kommet hjem.... så er ikke alene med henne mens jeg har promille... Bare lurer på om dere ville gjort d..lizzmmmm:)
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Javisst, var ute når lille var 8 uker gammel, gikk kjempefint:) Dra ut og kos deg med god samvittighet du:)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2007 jess, har tenkt d:)
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Drikk litt for meg å da;) Skal lage pizza og se film jeg, får besøk av en jeg er litt betatt av, gleder meg masse hehe klarer ikke la være å tenke på han så håper kanskje det blir oss:)
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Jeg var på fest da hun var 14 uker, men jeg drikker ikke da. Så jeg skal vel ikke uttale meg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 jeg hadde ikke gjort det. men det er fordi jeg var super hyper nervøs og overbevist over at alle skulle kinape han. så jeg satt og så på han sove til han ble 6 måneder. så om du ikke er super nervøs og stresser som meg så er det i grunn bare flott ;-) kos deg!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2007 Pappan å tanta er ikke smart nok til å tenke tanken en gang:P:P Hehe...D er igrunn ingen smart tanke heller da.. Næi er ikke redd for det, så da løper jeg ut..hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå