Gå til innhold

Nå synes jeg det er på tide

mamma tiL 1stor+2små

Anbefalte innlegg

at dere opptrer som en seriøs side her og gjør slik at vi som er gullsmokkmedlemer,føler at vi virkelig er spesielle medlemmer,som tross alt betaler noe for å være her. Greit ikke mange kronenen i løpet av året,men dog,vi betaler.

Gjør litt slik dere gjorde sist,da jeg var medlem her,lag konkuranser. Gi en oppmerksomhet til den som har vært mest aktiv i løpet av f.eks 14 dager. Lag dagskonkuranser innimellom.

Det er jo nesten aldri noen som skriver inn her,er det slik dere ønsker å ha det??? Inne på din baby og barnimagen,spør folk om det er noe å betale for,og som regel får de nei til svar. Er det slik rekalme dere ønsker?

Håper at dere kan ta dere tid til å svare her også. ser at det er mye som står ubesvart.Hva er da vitsen med en ønskeliste,hvis en ikke skal få vite hva dere tenker om ønskene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Er det ikke dette som er typisk da?? De DRITER i denne siden, og ja, jeg begynner å bli ganske så lei av det !!! Nå er jeg nesten aldri her inne lenger, og det kan de nå bare takke seg selv for. Skal vedde på at den mailadressen som de har, ikke er oppe og går lenger!! Nei, nå er det på hengende håret at jeg går til en avis og klager, så kan de få dårlig reklame der, det fortjener de!!

Har tidligere vært fornøyd, og jeg vet at prisen er gått ned, og at tilbudet da ble redusert. Men hvorfor er det slik at der bl. a står ønskeliste, den blir jo ikke lest uansett. Og den konkurransen da: DET ER LATTERLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...