Gå til innhold

Eksem i ansiktet til baby på 1 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt bekymret her nå.. snuppa begynte for ca 14 dager siden å få kvise lignende utlsett i ansiktet.. som jeg ikke ble så urolig for.. har vært på helsestasjon og konstatert at det er eksem som kalles *et eller annet* . det er pga underutvikling av nyrene og at da avfallsstoffenen kommer gjennom huden.. *skarv* eler no lignende :). uansett det er blitt verre og verre og nå skorper det seg.. begynte med acobase krem i går .. og må smøre ofte.. synes enda ikke det trenger igjennom helt.. men hun er også forkjølet og i dag har hun nesten sovet hele dagen.. blir så nervøs av dette..

noen som har hatt barn med slik eksem?.. hvor lenge varte det?. ble de slappe av det?.

takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste jenta mi hadde atopisk eksem. Vet ikke om det er det hun har?

Skrevet

Begge mine har hatt masse kviser på ansikt og overkropp i den perioden. Det gikk over etter 3 uker ca. De ble like fine igjen begge to.

Skrevet

D er et eksem de fleste får rundt 6ukers alderen, ikke at jeg vet om d er d. Men min lille gutt fikk d, da var han ca 1mnd og d varte vel i 3uker tenker jeg.. Han hadde slike "kviser" i hele ansiktet, nakken og på brystkassen. D heter vist "rævvan" (er ikke sikker på åssen d skrives).

Men jeg skal ikke påstå at d er d altså, men er du usikker så kan du jo ringe helsestasjonen.

Håper d blir bedre:-)

*Klem*

Skrevet

Det var akkurat det de sa det var på helsestasjonen.. men skal det bli såpass mye??.. skorpete??.. hun plages litt av den tørre skorpete huden ser jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...