baby06+08*lykkelig* Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Fant ut idag at jeg er gravid...litt sjokk, men samtidig hadde jeg en følelse at det var noe på gang...selvom dette ikke var helt planlagt.... Vi har en liten på 1år....jeg er arbledig, og går idag på dagpenger.... Han er i full jobb heldigvis! Men hva når nr.2 kommer?? det er helt uaktuelt å ta det bort, så spiren er velkommen den!! Hvordan blir det med penger? hvilken støtte vil vi få da? har jeg kun rett på den engangsstøtten da eller? Blir veldig takknemlig for alle gode råd og meninger...kansje noen av dere har erfaring? Takk for at du leste
BettyBoob Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 grattis med spire!! tror du kan få permisjonspenger av arb.led.trygden men hør med nav du for å være sikker!
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Dersom du hr rett på mindre enn ca 30 000 i permisjonspenger totalt, får du engangsstønaden. Ingen mulighet for å få seg en jobb? Du får jo også barnetrygden da...
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Ingen erfaring her. Men jeg mener nesten 100 prosent sikkert at dagpenger likestilles med lønnsinntekt når det gjelder opptjening av rett til foreldrepenger. Så da er det bare å fortsette å søke jobb, mens du sender meldekort. Så får du betalt foreldrepermisjon tre uker før termin. Ring NAV du, så er du sikker.
baby06+08*lykkelig* Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2007 Vansklig å søke jobb nå, for vi har ikke bhgplass til lillegull.....skal søke på nyåret, og håper på plass fra august....men det har liksom vært planen helt tiden å gå hjemme med første litt ekstra lenge så.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå