Gjest Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 trodde det var vanlig jeg.Det gjør vi både til søstrene mine og samboere og mamma og typen...
It's all about me Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Jupp samme her. Hender vi deler opp til svigers for det gjør det ofte enklere, men ellers får par felles.
Tøysetipp Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Jeg gir bestandig seperate julegaver. Alltid fått det også.
It's all about me Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Men må legge til at får vi greie ønsker som er seperate så gir vi gjeren det også. Men uten ønsker blir det felles til par.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Det gjør vi også, så sant det er noe de begge har bruk for. Hvis ikke vi finner på noe da, så får de separate, men det hører med til sjeldenhetene..
mayaya Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 Vi gir felles eler separate alt etter som hva vi kommer på ingen regel å bryte
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 Vi gir det vi føler at passer ... finner vi noe som passer som "par-gave" gir vi det, finner vi noe som passer bra til en enkeltpers. så gjør vi det. I år får svigerfar og samboeren felles gave, mens mine foreldre får hver sin ... neste år er det kanskje omvendt...
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #10 Skrevet 15. desember 2007 Dere som bare gir fellesgaver er gjerrige.
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #12 Skrevet 15. desember 2007 Nei, ikke nødvendigvis ... gir vi fellesgave blir det til ca samme prisen som to enkeltgaver ville kostet. En dyr ting som er gave til begge, eller to separate ting som til sammen koster like mye som den dyre. Så her i huset sparer vi ingenting på de gavene som par får felles (ofte er det heller tvert imot!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå