To_frøkner+julispire Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Hei. var på tidlig ultralyd på sykehuset i dag grunnet en del sterke mage smerter, jeg trodde og tror at jeg er 8 uker på vei, for det stemmer etter min beregning, som burde være riktig. men på sykehuset sa de at jeg ikke kunne være mer enn 5 uker på vei, for fosteret målte bare 5 mm. hørte hjerte slo. kan det være at det er noe galt, at det ikke utvikler seg riktig, eller kan det være at han ikke fikk målt ordentlig??? er veldig redd det er noe galt
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Min lille var knappe 8 mm i uke 7... men hjertet ville vel ikke slått hvis du kun var 5 uker på vei, for da ville jo babyen bare vært 3 uker gammel, og hjertet slår vel ikke før i uke 6? eller, kan vel slå i uke 5 også da kanskje...? Ble kanskje ikke mye hjelp dette her Men min lege sa det var vanskelig å måle disse helt små da, jeg var på ul uka etter, og da brukte de en annen type måling. JM sa da et jeg ikke skulle bry meg så mye om mål så tidlig, så du kan kanskje trøste deg med det Du har jo hørt hjertet slå, det lover jo godt Lykke til uansett!
To_frøkner+julispire Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2007 Noen andre som har opplevd at fosteret har målt midre enn vanlig på tidlig ultralyd, men som alikevel har utviklet seg normalt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå