Gå til innhold

Sexy bikkje`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken hunderase kan du gå tur med og føle at den er med på å befeste deg som en seksuell kraftstasjon, og hvilken rase ville vært likeverdig med kastrasjon?

Jeg vil ikke ha noe med retrievere i noen form, pudler ei heller. Eller sånne stygge som jeg lenge trodde var bastarder men som er rase og heter noe... hm... de har engelsk setter-pels, er småaktige og bælstygge og brune og hvite..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde at en Gordon Setter skulle passe meg. Lang, tynn, slank, nydelig what ever, men når du henger som et slips, peser høyere enn hunden, og håret står til alle kanter, sminken renner og alle glaner, ikke på meg men på den nervøse psykogale bikkja, så blir denne bekreftelsen så jævla feil.

Skrevet

Hehe, gordon setter må være løsgående om den skal funke og så må dere til enhver tid befinne dere på the Yorkshire Moors, i Skottland eller på Hebridene. Psykogal peanøtthjernebikkje, men veldig pen - mulig den gjør seg bedre utstoppa...

Skrevet

Den var like gal løs, tro du meg. Den løp som om den hadde fanden i nakken, hvor enn vi slapp den, og stod den i garden,stod den bare og skalv. Så den ble ikke lenge hos oss. Men det er en av de nydeligste hundene jeg vet om.

Skrevet

Afgansk mynde, er pene hunder. Tror ikke hunder er sexy da, men utrolig pene kan de være ja.

Skrevet

Men når/hvis du går tur med mynde, er det ekstra sexy eller bare et tegn på at du er så åndelig at du sjelden er nedom halmen?

Skrevet

Rottweilere er sexy bikkjer. Jeg drømmer om å gå tur i "bækkmørtna" rundt voldtektsvatnet på Landås med en diger vofselofs på hver side av meg. Mange frittgående kukelurer som skulle fått blø i buksa da, ja.

Skrevet

Jeg tror at dersom jeg bleiker håret til det punktet hvor det nesten detter av og kjøper ei sånn "jeg vil være Paris" bikkje i lekebutikken så skal jeg nok gjre enorm suksess blandt Drammens mindre oppegående unge herremenn!

På den seriøse siden, jeg ville hatt noe stort og sinna noe, for da kans det være samme om hverken jeg eller bikkja er sexy. Bikkja eter alle de som tør å mene annet:p

Skrevet

Drammen har et godt utvalg av dem, ja. Definitivt byen for noe stort og sint og godt trent.

Skrevet

Åh, blir nesten litt småtent her jeg sitter med tankene om alt det fine den bikkja kunne brukes til i Drammen... *grrrrr*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...