Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 forholdet her i huset har hanglet litt her i huset etter at minstemann kom til verden for 5mnd siden. i går krevde jeg at vi tok en prat, orker ikke å møte jula med et forhold som har mikroskopisk med kjærtegn og sex. så da kom det fra gubben at selv om han var glad jeg var mamman til guttene, og litt glad i meg, fant han meg ikke fysisk tiltrekkende lenger, siden jeg har gått opp litt i vekt etter de to fødselene( ja jeg jhar fått litt mage og greier...) han mente da at jeg burde slanke meg for han da, mens jeg mener at slanking er for MINdel om jeg velger det... er det bare jeg som er rar eller?? føler meg helt knust og har liten lyst å fortsette dette forholdet...
FuriLaks Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Huff. Det hørtes ikke noe koselig ut. Jeg mener at hvis man virkelig elsker noen så tåler man at vedkommende går opp i vekt eller forandrer seg på noen annen måte fysisk . Kan gå med på at man har lov til å ønske seg en slankere kjæreste og heller hjelpe til med å oppmuntre til forandring, men å ta avstand fra kjæresten sin fordi hun har fått en anderledes kropp etter to barn, det syns jeg høres rimelig umodent ut. Skjønner godt at du blir lei deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå