Gå til innhold

veldig frustrert.. (utenom tema) ang lytt i leilighet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi leier leilighet men har tenkt å se etter noe vi kan kjøpe til neste år..

der vi leier nå er det 2 andre som bor.. en leilighet over stua vår og en leilighet over soverommet vårt..

jeg legger dattera mi hver kveld klokken 19.30

da spiller dama vår sååååå høy musikk at det er helt forferdelig.. i natt hadde hun på tven hele NATTA. det hadde vært greit om det ikke hadde vært så høyt, men vi hører tydelig alt som blir sagt på tv

*hun setter på vaskemaskinen klokken 23,30 så hele senga vår rister

*hun hamrer og spikrer klokken 22

*ser på film med høy musikk og bass på

*ser på tv hele døgnet med HØY lyd

*går med sko over gulvet så det rister i taklampa

er det frekt å sende en liten mld (ikke frekk) mld om at hun kanskje kunne dempe lyden litt?

jeg sendte hvertfall det nå og spurte pent om hun bare kunne dempe seg litt men hun har ikke dempet seg og heller ikke svart..

jeg har hørt med huseiern om hun kan snakke med henne og hun sa hun skulle gjøre det om hun traff henne..

blir så frustrert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde villet ringt på og snakket direkte med henne i stdet for å sende melding. Tror ikke du kan få henne til å slutte med alt du nevner, du får velge ut hva du synes er viktigst. F.eks. å gå over gulvet med sko på. Og, det er noen som hører litt dårlig, disse må gjerne ha på litt høyere lyd enn hva som er naturlig for dere.

Skrevet

de må gjerne ha på lyd, men å sette på hjemmekino anlegget sitt klokken 23 om kvelden er lite nødvendig når de vet det er så lytt..

vi tar så mye hensyn til de andre som bor her.. setter ikke på vaskemaskin etter 19 om kvelden og tar alltid dattera vår med engang hun begynner å lage lyd midt på natta..

og hva gjør de? de viser ingen tegn på hensyn i det hele tatt..

det ender med at jeg driter i de oxo så får de tåle hyling midt på natten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...