Gå til innhold

Her er vogna vår !


Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.barnevognguiden.no/teutonia/teutonia-elegance.html

 

Elegance, med de minste hjula (de som er vist på sportsdelen) Synes den er så utrolig fin, ikke stor og ruvende, men samtidig plass til babyen. Og siden vi elsker et litt klassisk utseende, er det perfekt at det er krommet understell :-) Gleder oss til å ta den i bruk.

har den forresten som duo vogn, det er den som er avbildet.

 

Hva synes dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte den brukt for 2500 kr, fant den før jeg i det hele tatt ble gravid og bare måtte slå til. Har ikke sett denne modellen til salgs brukt hverken før eller etterpå - så vi var heldige.

Den ser ikke brukt ut, og sportsdelen var ikke pakket ut engang :-)

Ny koster den ca 7800 kr på Reflex.

Skrevet

Fin vogn :o)

For min del ville jeg valgt de store hjula,

for de er best på vinterføre og grusvei(på vei til vår bhg) ;o)

 

Skrevet

Jeg har faktisk ikke sett de hjula "live" så jeg vet ikke hvordan de er i virkeligheten. Siden vogna var brukt, tok vi de hjula som var på.

 

Men de er akkurat samme størrelse som de som er på Simo og Emmaljunga bagvognene. Ikke spesielt små, altså - og med luft selfølgelig.

De største er vel noe ala Silver Cross vognene, bare med luft.

Skrevet

De hjula dere får ser ganske normal ut i forhold til hva

som er "normalen" i dag altså :o)

De andre minner meg om hjulene på vogner i "gamle dager".

Personlig liker jeg store hjul :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...