BettyBoob Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 signerte modellkontrakt for sønnen min her om dagen, thihi! en fotograf jeg kjenner tok bilder som hun vil bruke - og faren hennes som også er fotograf kommer også kanskje til å ville bruke ham til reklamekampanjer morsomt!!! min sønn - modellen hahaha!
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Så kjekt=) grattis med modellsønn. han er nok nydelig=)
BettyBoob Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2007 jo takk for det - synes det er litt humor jeg da bare å klikke på nicket for å se noen bilder av ham!
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Gratulerer til deg, du må være så stolt! Jeg har ingen behov eller ønsker for mine barn om modellkarriere, men det r meg.
BettyBoob Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2007 karriere og karriere - han synes det morsomt å bli tatt bilde av og pengene blir satt på hans konto. ser ikke noe galt i det så lenge han har det moro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå