Gå til innhold

Nesten så jeg lengter hjem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter i et muslimsk land å hører på julesanger, men det er ikke noe annet en datoene som minner om at det snart er jul..

Her er det fortsatt sommer tempratur, juledekrasjoner, julekaker, julegaver og annet julerask har jeg ikke engang tenkt på enda. Det er jul på noen utvalgte steder, men det blir fortsatt feil å gå i kortbukse og t-skjorte å tenke på jul... Herregud vi kan jo fortsatt bade i rødehavet uten å fryse ræva av oss...

Vi får vel feire jul i norge om noen år, slik at det endelig blir ordentlig jul på meg, men da lengter jeg vel bare etter varme og mitt eget hjem.. Noen blir jo aldri fornøyde ;)

Dere får kose dere i førjulstria, jeg får vel julesjokk den 23 eller kanskje jeg klarer å benekte hele gria til den 25, får bare håpe at nissen stikker innom med gaver til barna..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da, hørtes ikke noe særlig ut hvis du lengter hjem...men her i oslo er det svinkaldt og ingen snø! Bare kaos og sure stresssede mennesker overalt...hvis det var noen trøst?:_)

klem

Skrevet

Nesten godt å høre, her er det som regel bare hyggelige menesker.

Jeg husker fortsatt førjulstria i Norge, men jeg lengter vel, som alle voksne, tilbake til barndommens jul og innbiller meg at jeg finner det i norge... Det eneste man egentlig finner er sure, stressede menesker som er ute i samme oppdrag som en selv, gjenskape julens barndoms magi til barna sine og samtidlig oppdager man på nyåret at man har gått opp noen kilo av all julematen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...