Gjest Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 http://www.barnevognguiden.no/teutonia/teutonia-elegance.html Elegance, med de minste hjula (de som er vist på sportsdelen) Synes den er så utrolig fin, ikke stor og ruvende, men samtidig plass til babyen. Og siden vi elsker et litt klassisk utseende, er det perfekt at det er krommet understell :-) Gleder oss til å ta den i bruk. har den forresten som duo vogn, det er den som er avbildet. Hva synes dere ?
UngVoksen-over termin Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Så kjekt du har funnet en vogn du liker :-) Det er det viktigste!! :-) En klassisk vogn :-)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Hei Helt enig med Ungvoksen, det viktigste er at dere er fornøyde. Jeg har valg Teutonia selv, men vi har kjøpt Fashion Duo vognen 3-hjuling. Dette blir andre vognen fra Teutonia og jeg gleder meg til å bruke den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå