Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.barnevognguiden.no/teutonia/teutonia-elegance.html

 

Elegance, med de minste hjula (de som er vist på sportsdelen) Synes den er så utrolig fin, ikke stor og ruvende, men samtidig plass til babyen. Og siden vi elsker et litt klassisk utseende, er det perfekt at det er krommet understell :-) Gleder oss til å ta den i bruk.

har den forresten som duo vogn, det er den som er avbildet.

 

Hva synes dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt du har funnet en vogn du liker :-) Det er det viktigste!! :-)

En klassisk vogn :-)

 

 

Skrevet

Hei

Helt enig med Ungvoksen, det viktigste er at dere er fornøyde. Jeg har valg Teutonia selv, men vi har kjøpt Fashion Duo vognen 3-hjuling. Dette blir andre vognen fra Teutonia og jeg gleder meg til å bruke den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...