Gå til innhold

andre som har vært på ul alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

viser seg at sambo ikke rekker ul så blir å gå alene... andre som har gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Jeg gikk på 3D ul uten samboeren da han var i nordsjøen! Men da tok jeg mamma med meg, sånn hvis det skulle vt være noe galt så hadde jeg en å støtte meg til! men han var jo frisk å fin! Men mamma syns jo det var stas å få være med! det gikk helt fint, selvom jeg skulle ønske han var med:)

Skrevet

Mannen min måtte dra på kort varsel pga jobb mens vi satt på venterommet til UL, så jeg var helt uforbredt på å gjøre det alene. Begynte faktisk å gråte mens jeg satt på venterommet, ble litt mye for meg :)

Men da jeg kom inn til jordmoren og startet undersøkelsen gikk det kjempefint. Hun var utrolig omsorgsfull og tok seg god tid. Jeg glemte helt at pappan ikke var der, for jeg var helt oppslukt i å se på den lille gutten min. Da jeg var ferdig ringte jeg mannen min som ble så rørt da han fikk vite at det var en liten gutt :) da jeg kom hjem så¨vi på bilder sammen og jeg fortalte alt som jordmor hadde sagt.

Det gikk kjempefint. Jeg tror ikke jeg ville hatt med meg noen andre hvis jeg hadde visst at han ikke skulle være der. Det gikk kjempefint, og var en flott opplevelse.

Lykke til og kos deg :)

Skrevet

takk;)

det kommer nok til å gå bra;)

glad det er andremann sånn sett,da fikk han jo være med sist...'

mannen vil ikke vite kjønnet men jeg vil.... så blir spennende å se om jeg klarer å la være å vite .. hihihi

Skrevet

Jeg gikk også på UL alene..og måtte derfor ta sjokket om at jeg hadde 2 i magen alene..men jordmoren var så koselig så det gikk veldig bra :o)

Gikk alene på 13 av de 14 ultralyd timene jeg hadde..

veldig koselig den gangen han var med..men det gikk like fint uten =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...