Gå til innhold

Nidars juleblanding - Frarådes til gravide.... !!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

...og andre svake sjeler.

Det er jo søren ikke mulig å få stoppet når den først er åpnet jo. Og posen er svær.

Huff, tror jeg får en gigant baby som er hekta på sukker :-(

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, lurte på om det var noe susk i den jeg nå og stirret trist på posen før jeg åpnet innlegget.

Men *puh* det gikk greit;) Hehe...

Skrevet

Da får jeg prøve å ikke bli fristet. Synd det er så mye annet som er godt også.

Skrevet

Da får jeg holde meg unna. Er ikke gravid, men er rimelig svak...

Skrevet

Sitter her med en slik pose jeg også nå. Og trodde først det var noe muffens med den etter overskriften din.

 

Men jeg koser meg videre med denjeg. så får vi se om ungne blir stor.

Skrevet

Var det ikke noen stoffer i Nidars sjokoladeblandinger som ikke var bra da? Noe med hyperaktivitet eller?

 

SORRY Tillab. Men jeg mener det er noe der.

 

:-)

Skrevet

Ahhh. Sitter her med en pose selv. Men ikke ta det sjokoladehjertet med hvitt på og tro det er hvit sjokolade... Nedtur! Jæk... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...