Gjest Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 ...og andre svake sjeler. Det er jo søren ikke mulig å få stoppet når den først er åpnet jo. Og posen er svær. Huff, tror jeg får en gigant baby som er hekta på sukker :-(
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Hehe, lurte på om det var noe susk i den jeg nå og stirret trist på posen før jeg åpnet innlegget. Men *puh* det gikk greit;) Hehe...
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Da får jeg prøve å ikke bli fristet. Synd det er så mye annet som er godt også.
Honningmelon Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Da får jeg holde meg unna. Er ikke gravid, men er rimelig svak...
polarn & pyrene Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Sitter her med en slik pose jeg også nå. Og trodde først det var noe muffens med den etter overskriften din. Men jeg koser meg videre med denjeg. så får vi se om ungne blir stor.
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Var det ikke noen stoffer i Nidars sjokoladeblandinger som ikke var bra da? Noe med hyperaktivitet eller? SORRY Tillab. Men jeg mener det er noe der. :-)
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 Sjekk her: http://www.nrk.no/nyheter/1.3412197
FuriLaks Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 Ahhh. Sitter her med en pose selv. Men ikke ta det sjokoladehjertet med hvitt på og tro det er hvit sjokolade... Nedtur! Jæk... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå