Fire småtroll Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Når det nærmer seg jul ser jeg og mannen alltid på Hjelp, det er juleferie på DVD, spiser julesnop og koser oss, for å komme i julemodus. Blitt en koselig tradisjon, men siden vi har sett den mange ganger ler vi jo ikke hysterisk lenger da.. Og nå så jeg at filmen Bad Santa går på TV2 i kveld, så da er spørsmålet til dere da jenter, er det en morsom film, skal vi bytte til en annen julefilm i år?
polarn & pyrene Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Hjelp det er juleferie er jo morsom den da. Men jeg skal se Bad santa i kveld.
Muffinsmamma Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Vi ser alltid "Love Actually". Den er så romantisk og jeg gråter hver gang:)
Fire småtroll Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2007 Hmm, ble vanskelig å velge kjenner jeg ;-) Kanskje vi må se Bad Santa i kveld, og om vi ikke liker den kan vi ta en filmkveld med Hjelp, det er juleferie i morgen, har sikkert plass til litt snop og kos da også vi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå