Gå til innhold

trenger litt input!!!! titt hit a :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

gjorde det slutt med H (ikke barnefar) for 3 mnd siden - hadde vært sammen i 6 mnd ca. Tar meg selv i å tenke på ham ganske konstant for tiden...vet nå ærlig talt ikke helt hvorfor jeg gjorde det slutt - men vi hadde kranglet en del om småting og tull og fikk bare hetta!

har en liten teori - tror jeg påbegynte det forholdet litt for kort tid etter bruddet med bf (3 mnd etter) og at jeg ikke var helt ferdig med det forrige. Bf har nå ny dame - og jeg føler at jeg endelig har fått litt "closure" og godtatt at det aldri blir oss. Han er australsk og bor der.

Nå lurer jeg alvorlig på å se om det kan funke med H, han er en fantastisk flott fyr, kjempeglad i sønnen min og veldig glad i meg :) har kjent ham siden jeg var 16 (vi er begge 29 nå) og er også utrolig glad i ham.

Men jeg vil for all del ikke såre ham igjen...

Pratet lenge med ham i går kveld - om alt og ingenting og ingen av oss ville legge på!!!

vet at ingen av dere kan gi meg svar på dette - men trenger litt tilbakemeldinger for det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei=) du kan jo selvfølgelig prøve å få det til å funke hvis han også er villig. hva med å ta det et steg av gangen? begynne på nytt som bare venner og se hva det fører til?

lykke til!

Skrevet

takk for svar julematen :)

hvis han er villig - noe jeg tror han er...tenkte jeg å begynne helt på nytt ja :)

Skrevet

Hvis det er meningen at det skal bli noe går det nok bra=) lykke til da!

Skrevet

Gi det en sjanse!! :) Lykke til! ;o)

Skrevet

Alle gjør feil, og det var kanskje feil å gjøre det slutt?

Men denne feilen ser ut til å være mulig å gjøre godt igjen. Du er heldig.

Et tips med på veien, samlivskurs er lurt. Kanskje dere trenger litt påfyll mht kommunikasjon (og hvordan håndtere hverdagskonflikter).

Følg magefølelsen du. Den har rett.

Og så må det være deilig å begynne å date noen som du faktisk kjenner og ikke er livredd for å dumme deg ut for. Hehehehe

Skrevet

hehe, ja akkurat! ingen av oss er de beste kommunikatorene når det kommer til følelser osv

og det med å dumme seg ut - fikk mensen under sex da vi hadde datet en stund, sa det til ham: hadde jeg ikke kjent deg godt, så hadde jeg dødd her og nå ;) hehe, han tok det pent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...