mamma06og 10 Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Eg har klart å miste ei pille, det var den siste pillen på brettet og jeg hadde ikke fler brett hjemme så jeg begynnte bare på de hvite pillene. Men jeg er vell sikker for det om ? Jeg kan vell ikke bli gravid da. ? har jo på en måte bare valgt å få mensen en dag før tiden viss dere forstår. Takker for svar
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Minimal sjanse for å bli gravid da, ja!
Hikken Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Jeg gikk på yasmin, har aldri glemt en eneste pille, og nå er jeg i 11. uke :-P
Fullrulle86 Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Hei:o) jeg gikk på yasmin i 3 år. Du kan IKKE bli gravid nå. De hvite pillene er bar sukkerpiller. Det eneste som skjer er at du får mensen en dag tidligere. Det står i bruksanvisningen at viss du glemmer en av di siste pillene på brettet, skal du bare begynne på de hvite slik at du får mensen. da er du trygg:o) (p.s. jeg ble aldr gravid på yasmin og jeg slurvet veldig. Er nå 18 uker på vei men ble gravid 3 mnd ETTER at jeg sluttet på pilla. ikke la deg skremme..)
Gjest venter_på_jenta_mi! Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Jeg brukte yasmin. Glemte ofte å ta en pille her og der,opptil 3 av gangen. Jeg ble ikke gravid før jeg sluttet på pilla helt og det var ute av kroppen. Jeg spurte legen om dette en gang,siden jeg var så glemsk ang dette.Han sa at den andre uken på brettet var den verste å ikke få tatt pillene. Men den første og tredje var ikke så farlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå