Gå til innhold

Dr. yppert og Daniels superjul!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke et tankekors at jeg uten den minste anstrengelse drar mer damer enn dere? Jeg bare roper "Dama mi!" og så må jeg innføre kølappsystem. Hva beviser det, tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At vi alle er halvlesbiske og ikke desperat? *knis*

Skrevet

det beviser at jeg har dratt den dama jeg ville og ikke trenger å dra fler

jeg prøver overhodet ikke å være sjarmis her inne, men jeg hadde seff slått deg sønder og sammen om jeg ville

Skrevet

Det tror jeg ikke. Jeg har allerede fire av de beste damene på mi liste og vi vet alle at det ikke akkurat er konsensus om at sug lut er sjarmerende her på dib. Ikke har jeg virtuell pikk heller, enn si reell. Så det er rett og slett min vanvittige mojo, baby.

Skrevet

4 av de beste,,,,,av hvilken gruppe? damene på krangle?

du hadde grini hvis du hadde sett hva jeg har, og du ikke får

Skrevet

Jeg ønsker meg ikke mer her i verden. Jeg har jo kremen. Ta restene, du.

Skrevet

Tror ikke du skal være så kjepphøy Daniel. Jeg vet at opptil flere av "damene på krangle" er fullt på høyde med det beste i utlandet.

Skrevet

sug....hvis hun er det du kaller rester så er det rester jeg vil ha, hun har alle..absolutt alle...de egenskapene jeg ser etter i ei dame

nissetøs, jeg har sett nok av de.....de holder ikke mål

Skrevet

du pleier å ha en viss grad av saklighet i svarene dine, hva skjedde?

Skrevet

Vel Luten. mulig jeg brukte overdreven lang tid for å finne lista mi igjen, men den bør oppdateres ser jeg:-)

Skrevet

Hm, noen problemer med å bli utropt til æresmedlem i Resteklubben som møtes en gang i måneden og fortærer rundhåndet tilmålte rester, stekt opp i godt med smør og servert med øl, rap og generell ballekløe?

Skrevet

hehe.. du kan lage egen liste... og skal få føre meg øverst:-) sannsynligheten for at jeg ville slitt deg ut er nok stor, så den lista ville nok blitt med meg det vennen:-)

Skrevet

Yppert, jeg ropte i all enkelhet på dama mi, så om du ikke vil ha en ny kjønnsdiskusjon her inne så ikke be om å få stå på akkurat den lista :D

Skrevet

hææææ.... trodde det var en potensiell fremtidig sexpartnerliste du hadde ordnet:-)

Skrevet

Tja, hvem vet, men i utgangspunktet var det dama, gløgg og pledd - nå er det blitt damene og deg, øl, makroner, albinobikkjer og litt av hvert...

Skrevet

jeg liker forresten ikke overskriften i denne tråden

det ser ut som jeg skal tilbringe jula med mr kalkunfitte, og det skal jeg jo ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...