MammaMia123 Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Kan barnefar nekte meg å dra til et annet land for å ta en liten del av utdannelsen min (3 mnd f.eks)? Er jo en mulighet for å kunne ta litt av praksisen i et annet land. Jeg tenker jo selvfølgelig ikke på å flytte dit, men bare for opplevelsens skyld, i 3 mnd. Er jo en opplevelse for barnet også da Men dette er snakk om 2 år frem i tid også da. Bare kom til å tenke på det.
Gjest -<<- Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Nei, han kan ikke nekte deg å dra noe sted. Men ja, han kan nekte deg å flytte utenlands med barna eller å reise på ferier utover det som anses som "vanlig" (grensen er litt vag, men settes stort sett ved 4-6 uker).
MammaMia123 Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2007 Nei da, skjønner at han ikke kan nekte meg å dra alene. Formulerte meg litt dårlig. Men tenkte på om jeg hadde lov å ta snuppa med, siden det ikke er snakk om å flytte. Får bare satse på at jeg og barnefar har ett bedre forhold om ett par år hvis dette noen gang skulle bli aktuelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå