Gå til innhold

Blir satt igang på mandag hvis ikke noe skjer i helga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

 

Endelig hjemme etter en lang dag på føden.

Var inne for en ekstra vekstkontroll siden han hadde flatet ut på vekstkurven sin.

Dagen i dag startet med at jeg tok en ctg (sparkeprøve) da jeg lå med den sov han selvfølgelig,men like før jeg fikk beltene på var det mye spark og bevegelse. Legen jeg skulle til hadde vakt på føden,så det ble litt venting før jeg kom inn til UL,hun målte opp og ned,tilkalte også overlegen for det var noe hun skulle måle som hun ikke fikk til. Før overlegen kom undersøkte hun meg,jeg hadde 2 cm åpning men også 2 cm med skjede ett eller annet,så jeg var visst ikke helt oden etter som jeg forsto, hun strippet meg og det var IKKE behagelig,men tenkte på at dette er ingenting imot en fødsel så jeg bet tennene sammen.

 

Etter strippingen og ul gikk legen ut ett ærend og jeg reiste meg opp for å hente tlf som hadde ringt mens jeg lå der,da kjente jeg at det kom noe i bindet,fikk bind etter strippingen fordi det kom vanligvis blod etter det fikk jeg høre,jeg sjekket bindet og der var det masse blod (synes jeg da), fortalte dette tillegen når hun kom tilbake så det ble en ny ctg på meg.

 

Ivertfall enden på visa ble at jeg skulle komme tilbake på mandag kl. 08.00 for å bli satt igang hvis noe ikke skjedde i løpet av helgen.

Så jeg får kanskje på termindatoen! men måtte forberede meg på at det kunne ta tid siden jeg ikke hadde fødd før og jeg ble satt igang.

Skorpion73*gutt17.12.07*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende da! Da jeg fikk den første ble jeg satt i gang og fra jeg begynte å kjenne rier til ho var født tok det ca 11 timer. Du får ha lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ikke tar altfor lang tid med meg heller. Kom nettopp på at føder jeg på termindato så slipper jeg å bytte nick,det hadde vært greit det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gurimalla! Du er jo på sykehuset nå. Tenk at vi har kommet såååååå langt! Har fulgt deg siden begynnelsen og alle de utfordringene dere har hatt på veien.

Her i gården skjer det ikke mye, bare masse harde kynnere, så håper de fører til noe godt om ikke alt for lenge. Ser fram til å lese om hvordan det har gått med dere :o) Sender gode tanker********

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...