Gå til innhold

oi, 19 egg ved egguthenting, og 15 modne, og hele...

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 av dem er befrukta, så da blir det innsetting på oss i morra!!! HURRA!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott eifos. Ønsker deg masse lykke til i morra også krysser jeg fingrene for at lille sofie får et søsken om få mnd:-)

Skrevet

Tusen takk skal du ha, Ann.ch. Det håper vi også.

Jeg trenger litt positivitet her nå ja.

Litt dumt kanskje, men jeg har liksom trua selv da, siden det gikk så greit forrige gang.

Jeg kommer til å få meg en trøkk i trynet hvis det ikke går nå, men da får vi bare prøve igjen.

Riksen virka litt overrasket de også, over at så mange var modne, og at hele 9 stk var befrukta.

Skrevet

Oi,så bra!!!

Jeg fikk også 9 befruktede egg,av de 11 jeg fikk ut.

Håper du får mange på frys i tilegg da!!

Lykke til:-)

Skrevet

Nesten samme resultat som meg det, på forrige uttak.

20 egg ut, 19 befruktet= 1 inn og 8 i fryseboksen!

Lykke til:-)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Er jo helt vilt igrunn :-)

Har gode sjanser for at dere lykkes nå!

Skrevet

Hei:o)

For et fantastisk resultat!! Da er det jo så mange gode sjanser for å lykkes,og skulle det ikke gå første gange så har du jo en sikkerhet i fryseren. Men det går sikkert bra første gang,krysser fingrene for det.

Jeg ringte St.Olavs på fredag og i uke 5 er jeg satt opp på nytt forsøk-tjo ho- er jeg heldig prøver de med to egg som forrige gang. He he har følgende fornøyelige historie der:

Da legen hadde undersøkt meg spurte han meg om hva jeg syntes om to egg. Siden St.Olav er svære restriktive med å sette inn to trodde jeg et øyeblikk at han mente hvor mnge han hadde funnet. Så jeg svarer:

Jeg syns det var litt lite. Eh hva mener du nå,svarer han. Jeg hadde jo håpet på fler da,sier jeg:o). Nå snakker jeg om å sette inn da sier han og smiler- he he litt flaut..............

Lykke,lykke til idag da:o)!!

Klem

Skrevet

Gratulere med flott fangst & lykke til med innsetingen!

:-)

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til. Håper du lykkes.

Er dette søskenforsøk? Jeg ser jo av profilen din at du ventet i mai 2007 og visste ikke at man kunne gå i gang med søskenforsøk så tidlig. Sikkert bare jeg som er uvitende.

Krysser fingrene for deg hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...