Gjest Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Sist vår fikk jeg plutselig beskjed om at en onkel av meg hadde flytta fra kona, etter rundt 40 års ekteskap!!! Etter litt tid så vente jeg meg greit til den tanken, jeg tenkte det fikk være hans sak, og ikke min. Og nå har jeg jommen meg fått vite at han har skaffet seg ny kjæreste! Ei dame som han sikkert kjente i barne- og ungdomstiden, de er like gamle, og helt sikkert ei helt grei dame, det vet jeg forsåvidt ikke noe om. Men jeg blir likevel litt småsjokka, kjenner jeg.... Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men nå er det likevel skrevet......
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 He he, ja det er mye man ikke vet om folk ;-)
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Veeeel..... om han flyttet sist vår så burde det vel ikke være så sjokkerende at han nå finner seg en ny vel..? Livet går jo videre......
Gjest -<<- Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Hvorfor er det sjokkerende at en fyr som har vært singel et års tid får seg en kjæreste?
Pixie Power Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Vet ikke detaljene her, men sånn generelt vil jeg jo si at det er bare hyggelig at man finner kjærligheten på nytt. Ville jo vært trist at hvis man måtte leve resten av livet alene bare fordi man ikke klarer å leve sammen til døden skiller ad med den man giftet seg med først.
Sånn kan det gå Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Men hva er det du ble sjokkert over ved det?
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 Singel et års tid? Meg bekjent så er det ca 7-8 mndr siden mai/juni... Og det siste jeg hørte før denne beskjeden om ny kjæreste, var at han og "kona" kommuniserte greit og av og til overnattet hos hverandre... Og fyren er et sted mellom 60 og 70 og har barn og en drøss barnebarn.... Ekteskapet mellom min tante og onkel virket bare så solid og trygt. Men, men, jeg bodde jo ikke i samme hus som dem, så jeg vet jo lite om hvordan de hadde det til hverdags. De virket så like og virket som de gjorde hverandre sterke og lykkelige........... Jeg kommer nok over "sjokket", men tror det blir litt rart å hilse på dem første gangen.... Den nye kjæresten hans bor ikke så mange mil fra oss, det spørs da, om de kommer hit på besøk........
Pixie Power Skrevet 15. desember 2007 #9 Skrevet 15. desember 2007 Som jeg sa så svarte jeg generelt, ikke lett å forstå alt uten detaljer :-) Men jeg har jo forståelse for at du blir overrasket og reagerer ut fra det andre innlegget ditt. Er jo nær familie, og sånne ting virker alltid plutselig og overraskende på de som er rundt.
Honningmelon Skrevet 15. desember 2007 #10 Skrevet 15. desember 2007 Jeg skjlnte heller ikke helt sjokket?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå