stratosen_er mamma_ Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Heisann.. nå er jeg endelig gravid igjen...men seff skeptisk har 7 nattevakter igjen, før jeg begynner i ny jobb. er veldig trøtt og sliten og har jo lest og hørt at nattevakter ikke er bra...så mange råder meg til å be om sykemelding for de...jeg er igrunn enig men liker ikke å sykemeldes...men vet ærlig talt ikke om jeg klarer å vere oppe hele natta heller, for jeg er så trøtt.... men hva tror dere..får jeg sykemelding tror dere... jeg har mista to ganger før og tenker at denne gangen bør jeg kanskje vere litt egoist og tenke på meg selv og barnet og ta det med ro de første ukene.... begynne i ny jobb som kun er dagtid etter nyttår og der er det heller ikke så fysisk tungt... takk for alle svar... klem
mia engel&fia frøken Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 jeg ble sykemeldt tidlig for vi ville forikre oss om at dette skulle gå bra og så har jeg fått svangerskaps penger senere. bare hjemme å ruger. gjør det du føler for, kjenn etter hva kroppen din orker. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå