Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart føde på SuS og lurer på hvordan det er på barsel på pasienthotellet. Hva må pg bør en ha med seg, hvor foregår måltider, når, hvor ofte? Er der kjøleskap? Bruker en kun egne klær?

Har man med babyen når en spiser?

Tar imot tips med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pasient hotellet var bra! Utrolig herlig at barnefar kan bli med. Men skal innrømme at jeg hadde hørt utrolig mye dritt på forhånd. De "advarte" meg tilogmed på fødeavdelingen ang personellet der. Ble anbefalt å spørre spørre og spørre om alt jeg trengte hjelp til og lurte på, for hvis du ikke spørr så hjelper ingen deg heller. Jeg satt og var livredd de første timene, for var alene da. Hadde aldri stellt en baby før, og nesten aldri sett en nyfødt. Men jeg spurte og spurte og fortalte hva jeg var usikker på og da viste deg seg at de var kjempe greie! ( de fleste) De kom til og med inn og lurte på hvordan det gikk med ammingen etc midt på natta. En natt så fikk jeg avlastning. Jeg ba dem passe jenta mi noen timer slik at jeg kunne prøve å sove. (jeg sov ikke på 3 døgn). Jeg spiste ikke i "resturanten". Jeg fikk barnefar til å ta med maten opp på rommet vårt til meg. Jeg var så sliten at jeg orket ikke å gå ned for å spise. måltidene foregår i sykehusresturanten i etasjen under. 3 måltider hver dag. God mat. Ikke kjøleskap så vidt jeg husker. Jeg brukte bare egne klær. Man må ha egne klær på når man går ut av rommet.

Bare spørr hvis du lurer på noe mer!

Lykke til!

Skrevet

Jeg var kjempefornøyd. Deilig å kunne ha pappan der, kjempeflott rom, EGET BAD :-) Personalet var kjempekjekke synes jeg, hjalp meg mye. Jeg spiste stort sett i resturanten og da var lillegutt med. Hadde behov for en eksta natt der pga ammevansker og fikk det med en gang. Bare god erfaring.

Skrevet

Takk for tips og gode råd!

Er der føner?

Steller man babyen på rommet?

Mener å ha hørt at en får låne babyklær, kluter og bleier der?

Er det besøkstid der også, eller må man regner med besøk når som helst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...