Mille** Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 ....nå for tiden når man skal ut å spise middag + ut på byen etterhvert på en lørdags kveld? Jepp, jeg har visst gått ut på dato her.... ;o)
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Der sier du noe ... har ikke vært på by'n på evigheter, så jeg slenger meg på spm. ditt, jeg. Skulle jeg ut og spist ville jeg tatt på ei fin bukse eller et skjørt, en topp og ei fin jakke (type dressjakke...) ... men vet ikke helt om det er noe å gå på byen i...
Mille** Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2007 Godt vi er flere her. ) Jeg tenkte kanskje en litt tøff, kort sort kjole, sånn A formet, med eller uten belte og med støvletter til, men når jeg tenker hvem jeg skal ut sammen med så kommer jeg nok til å være overpyntet....Så tenkte jeg noen nye sorte jeans, sånne smale med støvletter og ett eller annet på overkroppen..... Det er ikke en sånn typisk resturant, mer en trendy kafe...
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Jeg skal faktisk på byen i kveld:) Mitt antrekk er: Svarte leggings og en tunika/kjole som er svart, hvit og grå. Synes det ble greit jeg:) Også er det støvletter og et kjede over toppen da. Ellers er jeg glad i å gå i skjørt og en topp bare
Mille** Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2007 Hørtes veldig fint ut. Følte meg litt fin i den sorte kjolen, uten at det ble for fint....hmmm.....I mitt neste liv skal jeg bli mann! Hehe.... ;o)
M@mm@ til mine barn Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Det er veldig populært med sånne kjoler med seler på og en bluse eller tynn genser under, og med sko eller støvletter til.
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 Hørtes stilig ut med den kjolen da! Men det er ikke noe artig å føle seg overpyntet heller... Støvletter, jeans og en fin topp kan jo også være både stilig og tøft! Tror du blir flott uansett hvilken av de to du velger. Og på alt. 2 står jo alt på toppen ... enten en veldig "pyntet" en, eller en litt tøffere type!
Mille** Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. desember 2007 Jeg har en sånn grå faktisk, men gubben syns jeg ser ut som pippi i den, hehe....for han har jo peiling! ;o9
M@mm@ til mine barn Skrevet 15. desember 2007 #9 Skrevet 15. desember 2007 De er jo knall stilige da. ! Skulle ønske jeg hadde figur til sånne klær. You go girl !
Pixie Power Skrevet 15. desember 2007 #10 Skrevet 15. desember 2007 synes ikke det er så ille å være mer pyntet enn andre, jeg. Liker generelt å kle meg litt småpent til hverdags også. Kommer an på humøret den dagen vi skal ut, men jeg tar enten en kort kjole /rett over kneet, ikke mikromini, hehe) med støvletter, gjerne med et tøft belte i livet. Eller noen tøffe jeans med støvletter utenpå, eller høyhælte sko, og en tunika med belte i livet eller en litt fin/tøff topp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå