Karma! Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 ho på snart6,mnd har sluttet å spise- ammer og ho vil bare ha en munn her og der- er jo konstant sprengt! klikker sanrt! blir så stressa når ho ikke vil ha mat! men ho er bli å fonøyd- kan det være tennene? ser det er ei på vei nå noen med samme erfaring- ???? dette har holdt på i litt over en uke....
Regnbuemor til 2 Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Prøv å ikke la henne får en "munn her og en munn der", slik at hun blir skikkelig sulten til hvert måltid. Det funka her. Hadde ei som var ekstremt småspist, og det er hun ennå (er 3,7 år). Vi må være veldig strenge med henne, og ikke la henne småspise på noe som helst.
Karma! Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2007 har prøvd det! men hu tar bare en munn liksom hver 3-4time har prøvd å bare vente til ho sier i fra selv når hun vil ha men oxo da vil hun bare ha en "halv" pupp- end\a det har gått over 4timer siden sist
Regnbuemor til 2 Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 hmm... Ja da fungerer jo ikke det:( Uffda. Jeg ville ringt med helsestasjonen på mandag jeg. De har ofte gode råd:) Lykke til!
Karma! Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2007 har ringt flere ganger og de sier bar"prøv kopp, gi på skje , gi på flaske prøv mme" har gjort det men nop! hun er jo tydligvis ikke sulten - og ellers blid men hvis ikke ho skjerper seg i morgen så tar jeg hio til legen mandag! blir så ekstremt st4resset av dette styret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå