Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 sine med meg?Tusenmillionertakk til den som gidder:))
SaDa Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 http://www.orkdalsmenighetene.no/ Gå inn på vigsler på venstre siden og så på musikkvalget
SaDa Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Men kom til å tenke på at det kanskje festen du skal ha musikk til? Det kan jeg evt ikke hjelpe deg med..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Det var til festen jeg tenkte ja:)
♥2 små gull♥ Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Jeg vet hvor frustrerende det er å være rådløs på dette området, så jeg kan ofre listen over de sangene jeg har funnet til nå. Prøvde selv å be om hjelp i en annen tråd her uten å få noen hjelp, så da får jeg prøve å hjelpe deg Beatles - I wanna hold your hand Berry White - My first, my last , my everything DDE - Nykoka kaffe Dean Martin og Frank Sinatra - That´s amore Disney - Aladdin og Jasmine - A whole new world Elton John - Something about the way you look tonight Elton John - Can you feel the love tonight Elton John - Your song Elvis - Can`t help falling in love with you Elvis - Love me tender Enrique Iglesias & Whitney Houston - Coud I have this kiss forever Frank Sinatra - L.O.V.E. Halvdan Sivertsen - Kjærlighetsvisa Josh Groban - You Raise me up Katie Melua - Nine million bicycles Lean on me (er flere forskjellige artister som synger denne, har ik funnet en farvoritt-versjon enda) Michael Buble - Everything Michael Buble - For once in my life Monica - For you I will Ole Ivars - Jag trodde änglarna fanns Hellbillies - Den finaste eg veit Tor Endresen - Ingen er så nydelig som du Rod Stewart - Have I told you lately that I love you Shinaia Twain - You´re still the one Shinaia Twain - From this moment Stevie Wonder - I just called to say I love you Stevie Wonder - Isn´t she lovely Tina Turner - Simply the best Tina Turner og Rod Stewart - It takes two Tor Endresen - You´ll never walk alone Kaci & Jojo - All my life Marvin Gaye - How sweet it is to be loved by you Westlife - Flying without wings Westlife - world of our own Dette er ca. 2 timer med musikk. Send meg gjerne de sangen du har funnet...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Er det en bryllupsfest eller et sovende nachspiel du skal ha med den musikken? Seriøst? Du må ikke finne på å bare spille rolige romantiske klisse sanger, folk kommer til å kjede vettet av seg!!!!
♥2 små gull♥ Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Det er ingen som tvinger det til å bruke de sangene jeg skrev, du kan bruke alle, noen, ingen... jeg driter da i det.... det var spørsmål om hjelp til musikk, da skrev jeg inn mine forslag. Kom med dine da hvis du har så mye bedre forslag.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 Den sure kommentaren var ikke fra meg som er HI..Har lastet ned nesten alle du hadde noter ned+litt til.Litt Svensk/Norsk dansemusikk til de eldre;) Deep Purple-Love conquers all Ozzy Osbourne-Dreamer Heather Nova-Like lovers do Air supply-Nothings gona change my love for you Bryan Adams-Straight from the heart,i cant stop loving you,lady in red Cranberries-imagination,linger, Andrea Boceli-Cant help falling in love Celine Dione-i will always love you,have you ever been in love,Titanic Enya-Love song Fleetwood mack-Do you know(all there is to know about love) Eva Cassidy-Songbird Shinia Twain-From this moment,your still the one,forever and for always,its in the way you love me. Shania Twain & Bryan Adams-Wedding song Det er de jeg har funnet frem til nå
Vannmann35 Skrevet 16. desember 2007 #9 Skrevet 16. desember 2007 Disse i alle fall: http://www.youtube.com/watch?v=CMwdAc1Dzfg (Dead or Alive) http://www.youtube.com/watch?v=Q8DVI5Cc1s0 ( the Beatles) http://www.youtube.com/watch?v=faVTixv81IQ (the Beatles) (The Exciters) (Billy Idol)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå