Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 ho på snart6,mnd har sluttet å spise- ammer og ho vil bare ha en munn her og der- er jo konstant sprengt! klikker sanrt! blir så stressa når ho ikke vil ha mat! men ho er bli å fonøyd- kan det være tennene? ser det er ei på vei nå noen med samme erfaring- ???? dette har holdt på i litt over en uke....
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Jenta vår var også slik da hun fikk tenner. Holdt på i litt over to uker. Hun fikk i seg noe, spesiellt når jeg ammet på natten. Så lenge hun er fornøyd og ikke mister mye vekt så er det sikkert greit Stresset også veldig med det at hun ikke ville ha noe mat, men ringte helsestasjonen og de sa at det var helt normalt at de er sånn når tennene kommer.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 å kan det være derfor jenta mi på 4 mnd ikke vil ha mat...tulle spiser å har bryst å flaske nekt...hattfeber i 2 dager er slakk på tredje dagen....jeg stresser...heldigvis er hun stor men liker det ikke....ga henneme skje så gikk det fint...
♥allegodetingertre♥ Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Jeg har det stikk motsatte.....sønnen min får tenner nå, og han spiser alt han får servert....men unger er jo forskjellige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå